باکس پریز کف خواب

پریز کف خواب باکس دفنی :

پریز کف خواب دفنی
جعبه هایی استاندارد با فلز آلومینیوم ، چدن و استیل

جعبه پریزهای کف خواب برای سیم کشی زیر زمین باکسی توکار و استاندارد است. قسمت داخلی جعبه باکس دفنی خانه های پلاستیکی برای بهتر قرار گرفتن کلید پریزهای برق و شبکه دارد که به آنها ماژول می گوییم. جنس پریز کف خواب استیل ، گالوانیزه و آلومینیومی است سطحی صاف زیبا و مقاوم در برابر آب می باشد. پریز کف خواب در بازار تنوع زیادی دارد و با توجه به نوع کیفیت قیمت خرید و فروش آنها با هم متفاوت است.

شناخت بهتر پریز کف خواب :

پریز کف خواب استیل

با پیشرفت جدید تکنولوژی این روزها باکس کلید پریزها هم زیبا تر شده است. جعبه پریز کف خواب دفنی برای قرار گرفتن سوکت های تلفن و کلید پریز برق ساخته می شوند. این باکس های دفنی استیل مستطیل مربع ضد زنگ با درپوش فنر دار در ساختمان های تجاری ، اداری و حتی صنعتی استفاده می شوند.

کاربرد پریز کف خواب در ساختمان ها :

در تمام ساختمان های بزرگ با توجه به سیستم تقسیم کردن سیم و کابل ها توسط لوله های برق نیاز به نصب زیاد کلید پریزهای تکی است. استفاده درست از فضای ساختمان های اداری بسیار مهم است . بنابراین جای پریزهای معمولی بهتر است از دفن کردن پریز کف خواب استفاده شود. با استفاده از جعبه های کف خواب می توان در جعبه چهارگوشی 4 تا 8 خانه برای قرار دادن جای سوکت و پریز کلید ها تعبیه کرد.

انواع باکس کف خواب را تشخیص دهید :

برای انتخاب باکس های کف خواب توی کار کف کاذب دو آیتم مهم زیر را میباسیت در نظر گرفت. همچنین تنوع اصلی آنها هم مشخص می شود.

باکس کف خواب استیل :

سوراخ کلید پریزها در این باکس ها بصورت کاملا عمودی است. باکس بصورت دفنی داخل و زیر زمین قرار میگیرد و درب استیل آنها ضد زنگ و از بدنه جدا می شود.

باکس کف خواب پلاستیکی :

کلید پریزها بصورت کشویی است ، درب باکس تا نیمه باز می شود. بهترین برند باکس های کف خواب پلاستیک اشنایدر و لگراند هستند .

لیست قیمت :

اندازه پریز
تعداد ماژول
مشخصات باکس
قیمت
6 12×12
2 عدد
تمام بدنه استیل
15200000
10 20×20
4 عدد
ترکیب گالوانیزه استیل
3000000
10 20×20
4 عدد
درب تمام استیل
4770000
10 22×22
8 عدد
درب چدن بدنه فلز
2690000
10 17×17
4 عدد
درپوش پلاستیک بدنه فلزی
1640000

شکل پریزهای باکس کف خواب :

از دو قسمت بدنه چهار گوش و پایه ساخته می شود. پایه های ارتفاع دهنده از جنس فلز گالوانیزه می باشد. پایه ها ضد آب است درب باکس های کف خواب برای مراقبت بیشتر پریزهای دفن شده استیل و آلومینیومی است. ما در تیک صنعت برق بین درپوش و خود پریز کف خواب مخصوصاً جنس استیل واشر قرار می دهیم تا برای آب بندی مناسب تر باشد. قسمت بیرونی بدنه اصلی باکس فضایی باز برای عبور لوله های برق و سیم و کابل در نظر گرفته شده است.

مزایا استفاده جعبه های باکس کف خواب  :

1- پریزهای کف خواب  با اینکه دفن می شوند نمای زیبایی دارند. همچنین تمام سیستم سیم کشی را یکجا جمع می کنند مورد توجه ساختمان سازها قرار گرفته اند. بنابراین در پروژه های انبوه سازی برای تقسیم نیروی برق و شبکه مخابراتی مخصوصا اتوماسیون مورد نیاز هستند.

2- تعداد کابل ها در ساختمان های تجاری بیشتر از مسکونی است بنابراین برای نصب کلید پریزهای روکار فضای بیشتری لازم است. با استفاده از پریزهای کف خواب فلزی با ماژول های بیشتر در حدر رفتن محیط داخلی صرفه جویی می شود.

3- از استانداردهای خارجی کابل کشی ساختار یافته استفاده از باکس های کف خواب برق می باشد.

ماژول :

تولیدکنندگان باکس کف خواب مطابق برطرف کردن نیاز خریداران ابعاد پریز ها را تغییر می دهند. برای کار گذاشتن 2 عدد سوکت تلفن نیاز به 1 جای موژول است،بنابراین در مغزی پریز 4 خانه می توان از 8 ماژول استفاده کرد.

تعداد استاندارد ماژول های باکس پریز کف خواب :

  • 2 ماژول تک
  • 4 ماژول دوبل
  • 8 ماژول درب دار
  • 12 ماژول
  • 24 ماژول شبکه

ما در تیک صنعت برق تلاش کرده ایم بهترین باکس ها را برای خریداران واقعی گرد هم آوریم.

آدرس نمایندگی فروش : تهران ، خ لاله زار جنوبی ، خ ترابی گودرزی ، مجتمع تجاری لاله زار طبقه چهارم پ 9