قیمت سینی کابل گالوانیزه

قیمت سینی کابل گالوانیزه

قیمت سینی کابل گالوانیزه :

برای ساخت سینی کابل برق نیاز به مواد اولیه یا فلز مربوطه است.که از مهترین دلیل های محاسبه قیمت سینی کابل گالوانیزه و استیل در بازار تهران و تمام تولیدکنندگان ایران است. فلز اصلی برای تولیدی ارزان تر، گالوانیزه نوع دوم استیل و گران تر است.از نظر قیمتی صرفه اقتصادی در بازار خرید و فروش ندارد اما از نظر زیبایی و مدت زمان طول عمر کارآیی استاندارد بیشتر دارد.

روش انتخاب ، تولید و طراحی برای کاهش قیمت سینی کابل گالوانیزه :

در فاز طراحی انواع سینی کابل های برق و ارزیابی هزینه های جانبی،انتخاب نوع و تعداد سیم و کابل ها صورت میگیرد. در صورت بررسی نکردن مناسب این فاز توسط کارفرمایان باعث به تعویق افتادن فرآیند می شود. بنابراین باعث تاخیر در برنامه ریزی می شود همچنین نیازهای آینده برآوده نمی شود. فلز گالوانیزه نامناسب برای ارزان تر شدن قیمت سینی کابل و در نظر نگرفتن ملاحظات الکتریکی می تواند باعث بروز مشکلات بی شماری شود. در نتیجه طراحی ضعیف،نصب ناقص،اضافی آمدن ساپورت ها و نگرانی در امنیت راه اندازی و حتی آسیب دیدن کاور کابل ها می شود.

تفاوت قیمت سینی کابل گالوانیزه آبکاری گرم با معمولی :

از قدیمی ترین شیوه های مراقبت استاندارد از فلز گالوانیزه برای نفوذ نکردن مایعات که باعث زنگ زدگی می شود آبکاری آنها است. تقریبا ۱۸۰ سال از این روش می گذرد بنابراین ابتدا سینی های گالوانیزه ساخته می شود. سپس آبکاری گرم روی آنها در کارخانه انجام می شود. قیمت اجرت لایه گذاری روی و قرار دادن سینی های کابل در عمق ۴ ت ۶ متر اضافه شده و تقریبا دو برابر نوع معمولی محاسبه می شود.

 

لیست قیمت سینی کابل گالوانیزه
با درنظر گرفتن نوسانات بهای پایه فلزات برای دریافت قیمت روز سینی کابل با تیک صنعت در تماس باشید.

 

بررسی در خرید و قیمت سینی کابل ی ارزان :

تجربه ما در تولیدی تیک صنعت نشان داده که قیمت تمام شده سینی کابل های گالوانیزه در مقایسه با خود کابل ها و اجرت ۷۰ درصدی کمتر از سیستم های جانبی سینی مورد استعلام قرار می گیرد. از جمله نگهدارنده ها و سایر متعلقات فلزی که بیشتر گالوانیزه و استیل ساخته می شوند. به طور کلی خیلی ارزان تر از خود سیم و کابل ها ایست که با فلز مس و آلومینیوم تولید و داخل هر نوع عرض سینی برای برق رسانی کار گذاشته می شوند.

روشی برای صرفه جویی و کاهش قیمت :

تا ۵۰ درصد توصیه می شود اندازه عرض سینی های کابل کوچکتر در نظر گرفته شود. تعداد کابل ها و پیچیدگی راه اندازی در اجرا کمتر شود. صرفه جویی در هزینه مطابق کاتالوگ و نقشه برداری صورت بگیرد. مرحله طراحی و قسمت نصب موجب می شود تا با گذشت زمان و برای تغییر دادن پیکره بندی شکل پذیری ساده تر و با امنیت بیشتر نگهداری و پشتیبانی انجام شود.

سینی کابل های آماده

 

خرید سینی کابل ارزان :

خرید سینی کابل گالوانیزه

در ادامه به نکات جزعی تر در انتخاب و راه اندازی سینی کابلی ارزان می پردازیم. کم کردن بازوها برای زاویه بندی در ساختمان ها و جایگذین کردن خود سینی مناسب است. در نظر گرفتن هزینه های مهندسی و نگهداری برای کاهش هزینه های پشتیبانی همچنین با انتخاب مناسب و استاندارد برای تغییر نیاز به پیکربندی مجدد کابلکشی کمتر می شود. استفاده از بست کمربندی به جای بست فلزی  مخصوصا جهت نصب کابل های شبکه و انتقال داده گزینه ای مناسب است.

 

سازگاری و ساختار تولید انواع سینی کابل رنگی با هر نوع محیط ساختمانی :

تولید انواع سینی کابل رنگی

 

مهمترین مزیت تولید سینی کابل از نظر سازگاری آنها با نیازها و فناوری های سازمان یافته جدید است. سرعت تغییرات در ساختمان ها پیوسته در طب و تاب فشار رقابتی و معرفی سرویس های فناوری و خلاقانه است. این خود موجب می شود پیش از هر زمان سازمان ها آماده توسعه دادن سریع امکانات و تغییر شکل در سیستمهای کابلکشی جدیدتر باشند. در اینجا برق رسانی توسط سینی کابل مخصوصاً رنگ آمیزی شده یکی از بسترهای مهم و اولیه توسعه راهبردی است. با طراحی کابل کشی صحیح اولیه در کارگاه ها،کارخانه ها و دیگر تولیدی های قابل توسعه بوسیله سینی کابل ها اصلاح این سیستم با افزودن کابل های برق برای رفع نیازهای نوین کاری آسان است. کابلها در هر قسمت از سینی وارد یا خارج می شوند در نتیجه طراحی دقیق تری انجام می شود. ظرفیت تحمل وزن  بیشتر را به عنوان قسمتی از عملیات مورد محاسبه قرار داده می شود.

حال اگر این چنین هم نبود :

جای نگرانی نیست شکل پذیری و تغییر حالت دادن انواع سینی کابل به قدری زیاد است که با برش دادن از قسمت های لبه می توان به آنها اتصلات جانبی اضافه کرد. نیاز به تعویض کامل نیست حتی در صورت موجود بودن فضای کافی با باز کردن کنار سینی قبلی شاخه دیگری قرار داده می شود.

راهنمای تولید سینی کابل گالوانیزه برای بالا بردن مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی ها :

فعل و انفعالات خوردگی با شرایط منحصر به فرد هر نوع تولید و مونتاژ خاص با هم تفاوت دارد.سینی کابل گالوانیزه با آبکاری گرم به صورت قابل توجهی از زنگ زدگی جلوگیری می کند. این نوع آبکاری ها در چرخه های رطوبت و خشک شدن در هر شهری متغیر است. گرد و غبارهای خراب کننده گوگردها و منابع هالوژنی با ایجاد درجه حرارت بالا تا حد زیادی روی زنگ زدگی سینی های کابل موثر است.باعث از بین رفتن فلزاتی چون گالوانیزه می شود البته در بعضی از تولیدی ها آبکاری انجام شده با بالا بردن دما و بیشترین عمق و مدت قرار گرفتن در حوض باعث کند شدن زنگ زدگی می شود. همچنین با اضافه کردن مقدار اکسیژن بیشتر و محلول های آبی بعد از خشک شدن عامل تاثیر گذاری در بالا بردن کیفیت در روش تولید سینی کابل ی استاندارد خواهد بود.

نحوه انتخاب و خرید سینی کابل استاندارد :

سینی کابل استاندارد

قبل از هرگونه اقدام تیک صنعت شما را به بررسی موارد ضروری برای خرید این محصول دعوت می کند.

انتخاب نوع فلز ، گالوانیزه یا استیل

انتخاب اندازه ضخامت فلز برای تحمل وزن و باری که در آینده روی آنها قرار می گیرد.

انتخاب ابعاد و اندازه عرض و طول سینی کابل

تعداد و نوع اتصالات مورد نیاز برای نصب در اجرا

بررسی انبساط و انقباض محیط نصب

هر مرحله بصورت تفکیک شده در مقالات بعدی توضیح داده می شود. با این حال در ادامه به مختصر توضیحاتی در این مورد می پردازیم.

انتخاب فلز سینی کابل :

فلز سینی کابل

مناسب ترین فلز برای خرید بستگی به میزان بودجه و هزینه ایست که خریدار با توجه به بررسی محیط خورندگی و ملاحظات الکتریکی در نظر می گیرد. فولاد ضد زنگ یا استیل در خرید سینی کابل گذینه مناسبی است که کاملا مقاومت در برابر رطوبت دارد. همچنین  نوع فولاد ضد زنگ پویشده از روی و اپوکسی پوشانده می شود. فلز دیگر گالوانیزه است در صورت استفاده در بیرون ساختمان ها بیشتر سینی کابل گالوانیزه آبکاری گرم می شوند. این امر باعث بالا بردن خلوص آلیاژ شده و در نتیجه فلز کاملا ضد زنگ و عاری از خوردگی می شود.

تاثیر نوسانات قیمت مواد اولیه در بازار خرید سینی کابل استاندارد :

هزینه های تمام شده به شکل چشمگیری در حال تغییر است که اصلی ترین آنها مربوط به فلزات می باشد. برای مثال قیمت ورق گالوانیزه که نوع ضد زنگ آن معمولا در بازار همیشه گران تر بوده است.

سینی کابل گالوانیزه گرم :

پس از تولید و مونتاژ سینی کابل گالوانیزه،کل سینی داخل وانی پر از روی مذاب قرار داده می شود. تمام قسمت های داخلی و خارجی حتی جوش ها پوشش آبکاری می شود. طول زمان قرار گرفتن در وان و متریال داخلی در کیفیت این نوع سینی بسیار موثر است معولا استاندارد ASTMA123 در ایران رعایت می شود.این نوع آبکاری گرم استاندارد برعکس نوع پیش گالوانیزه شده مناسب سینی کشی در بیرون ساختمان ها و مکان های صنعتی همچون سوله ها توصیه می شود.

روکش های الکتروگالوانیزه برای تولید سینی کابل گالوانیزه آبکاری گرم :

یکی  از بهترین استفاده های گالوانیزه و آبکاری های آن در تولید سینی کابل است. چرا که از نظر قیمت تمام شده مقرون به صرفه است. در مقابل مواردی که از نظر زیست محیطی امکان آسیب به فلز گالوانیزه وجود دارد آبکاری استاندارد از خوردگی جلو گیری می کند. همچنین در صورت خدشه دار شدن یا آسیب دیدن لایه های ضخیم امکان ترمیم وجود دارد.

بالا بردن استاندارد و امنیت کابل کشی توسط سینی کابل برق :

قسمت داخلی و خارجی سینی های کابل از امنیت استاندارد بی نظیری بخوردار است همچنین از درون آنها برای کار گذاشتن تجهیزات برقی بصورت بهتر و دقیق تر استفاده می شود. حتی مناسب شرکت هایی مثل انتقال ارتباطات داده و خدمات مالی استفاده می شود از آنجایی که درون سینی ها سوراخ دارد رطوبت داخل آن ها نمی ماند و در دراز مدت به عایق کابل ها هم صدمه ای وارد نمی شود.

یک دیدگاه بنویسید.

  1. مطالب خوبی دارید ، قیمت سینی های کابل سبدی هم نمایش بدید خوبه ، قسمت محصولات هم جالب بود موفق باشید

نظرات بسته شده است.